Πέμπτη 20 Ιουνίου 2019

Α΄ φάση αιτήσεων - Α΄ κατανομή

Τη Δευτέρα 24 Ιουνίου 2019 θα ολοκληρωθεί από τις αρμόδιες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης η πρώτη κατανομή των μαθητών/τριών για τους/τις οποίους/ες είχε υποβληθεί Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής και έχουν προβιβαστεί κατά την πρώτη εξεταστική περίοδο Μαΐου-Ιουνίου.

Τα αποτελέσματα της πρώτης κατανομής θα είναι διαθέσιμα για τους/τις Διευθυντές/ντριες των Γυμνασίων και των Γενικών Λυκείων (στην εφαρμογή e-εγγραφές https://e-eggrafes.minedu.gov.gr/#/school με τους κωδικούς τους στο ΠΣΔ), για τους μαθητές/τριες και τους κηδεμόνες τους από την Τρίτη 25 Ιουνίου 2019, στις 5.00 μ.μ.. Οι μαθητές/τριες των οποίων η κατανομή έχει ολοκληρωθεί μπορούν να εκτυπώνουν την αίτησή τους, προκειμένου να την καταθέσουν στο σχολείο μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά για να ολοκληρώσουν την εγγραφή τους μέχρι την έναρξη των μαθημάτων, όπως προβλέπεται στην με αρ. 79942/ΓΔ4/21-5-2019 ΥΑ (Β΄ 2005).

Οι Διευθυντές/ντριες των Γυμνασίων θα έχουν πρόσβαση στην εφαρμογή e-εγγραφές
χρησιμοποιώντας τους κωδικούς του ΠΣΔ προκειμένου να ενημερωθούν για το Λύκειο υποδοχής των τελειοφοίτων τους, ώστε να αποστείλουν τα απολυτήρια αντιστοίχως.

Οι Διευθυντές/ντριες των Γενικών Λυκείων θα μπορούν να βλέπουν μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές και ποιοι/ες μαθητές/τριες έχουν μετεγγραφεί (σε Εσπερινό ΓΕ.Λ. και αντίστροφα, σε Ημερήσιο ή Εσπερινό ΕΠΑ.Λ.).

Οι μαθητές/τριες που υπέβαλαν Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής κατά την Α’ περίοδο εγγραφών (22-05-2019 έως 17-06-2019) και έχουν κατανεμηθεί στην Α’ φάση μπορούν να διαγράψουν την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής και να υποβάλουν νέα αίτηση μόνο λόγω αλλαγής τύπου λυκείου (ΕΠΑ.Λ., Εσπερινό/Ημερήσιο). Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να αποστέλλουν Υπεύθυνη Δήλωση με email στο egelhelp@minedu.gov.gr ή με φαξ στο 2103443390, με την οποία θα ζητούν τη διαγραφή της αίτησής τους, προκειμένου να υποβάλουν νέα αίτηση για άλλο τύπο σχολείου. Στη συνέχεια, θα μπορούν κατά τη δεύτερη περίοδο εγγραφών (25-06-2019 έως 28-06-2019) να υποβάλουν νέα αίτηση για τον τύπο σχολείου που επιθυμούν μέσω της εφαρμογής eεγγραφές.

Σε περίπτωση που ένας/μία μαθητής/τρια εκ παραδρομής έχει δηλώσει λάθος τάξη και δεν έχει κατανεμηθεί, θα πρέπει να απευθύνεται στο helpdesk της εφαρμογής eεγγραφές στο 2103443911 ή με email στο egelhelp@minedu.gov.gr .

Σε περίπτωση που ένας/μία μαθητής/τρια εκ παραδρομής έχει δηλώσει λάθος τάξη και έχει κατανεμηθεί, θα πρέπει να απευθύνεται στον/η Διευθυντή/ντρια του σχολείου, ο/η οποίος/α έχει τη δυνατότητα μετά τον έλεγχο των δικαιολογητικών και με Υπεύθυνη Δήλωση του/της μαθητή/τριας αν είναι ενήλικος/η ή του/της κηδεμόνα του/της αν είναι ανήλικος/η, να κάνει μετάπτωση της αίτησης σε ΜΗ ΕΓΚΥΡΗ κατάσταση. Στη συνέχεια, ο/η συγκεκριμένος/η μαθητής/τρια θα έχει το δικαίωμα διαγραφής της υποβληθείσας αίτησής του/της και υποβολής νέας αίτησης, απευθείας μέσω της εφαρμογής eεγγραφές κατά τη δεύτερη περίοδο εγγραφών (25-06-2019 έως 28-06-2019).

Οι μαθητές/τριες που θα υποβάλουν εκ νέου Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής στη Β’ φάση των ηλεκτρονικών εγγραφών, όσο είναι ενεργοποιημένη η εφαρμογή e-εγγραφές για υποβολή αιτήσεων, θα μπορούν να τροποποιούν/διαγράφουν την αίτησή τους.

Οι μαθητές/τριες που θα υποβάλουν εκ νέου Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής στη Β΄ φάση των Ηλεκτρονικών Εγγραφών θα είναι ορατοί/ες στα σχολεία μετά τη δεύτερη κατανομή από τις αρμόδιες Δ.Δ.Ε.