Την επιστροφή των σχολικών βιβλίων σκοπεύει να εφαρμόσει από την ερχόμενη χρονιά…
το υπουργείο Παιδείας στις τάξεις του δημοτικού. Το μέτρο θα υλοποιηθεί πιλοτικά σε πρώτη φάση, ενώ δεν αποκλείεται σταδιακά να επεκταθεί και στις υπόλοιπες εκπαιδευτικές βαθμίδες (γυμνάσιο και λύκειο)…
Στελέχη του υπουργείου επισημαίνουν ότι: εξετάζεται το ενδεχόμενο όσοι μαθητές δεν επιστρέφουν τα εγχειρίδια για να χρησιμοποιηθούν ξανά να μην μπορούν να προμηθευτούν τα βιβλία της επόμενης χρονιάς. Στόχος, πάντως, είναι η “αποφυγή σπατάλης”, να εκτυπώνεται δηλαδή ο ακριβής αριθμός εγχειριδίων ώστε να μην παρατηρείται το σύνηθες φαινόμενο να παραμένουν τα βιβλία στις αποθήκες του υπουργείου Παιδείας.
Ήδη, μάλιστα, έχει δοθεί εντολή σε δασκάλους και διευθυντές σχολείων να λύνονται οι ασκήσεις στα τετράδια και όχι πάνω στα βιβλία, προκειμένου να διατηρούνται τα εγχειρίδια σε όσο το δυνατόν καλύτερη κατάσταση για να τα παραλαμβάνουν οι μαθητές της επόμενης χρονιάς.
Με αυτόν τον τρόπο – εξηγούν στελέχη του υπουργείου – γίνεται προσπάθεια να απαλλαγούν οι
μαθητές από τη νοοτροπία της “κακομεταχείρισης” των εγχειριδίων και να αποκτήσουν μια νέα, που σχετίζεται με την παράδοση των βιβλίων στο τέλος της χρονιάς σε καλή κατάσταση.
Την ίδια ώρα το υπουργείο προσανατολίζεται στο να υπόκεινται τα βιβλία ειδική επεξεργασία και να προστίθεται σε αυτά ένα είδος μεμβράνης, που θα προστατεύει τα εγχειρίδια από σημειώσεις και μουντζούρες.
Την επιστροφή των σχολικών βιβλίων σκοπεύει να εφαρμόσει από την ερχόμενη χρονιά…
το υπουργείο Παιδείας στις τάξεις του δημοτικού. Το μέτρο θα υλοποιηθεί πιλοτικά σε πρώτη φάση, ενώ δεν αποκλείεται σταδιακά να επεκταθεί και στις υπόλοιπες εκπαιδευτικές βαθμίδες (γυμνάσιο και λύκειο)…
Στελέχη του υπουργείου επισημαίνουν ότι: εξετάζεται το ενδεχόμενο όσοι μαθητές δεν επιστρέφουν τα εγχειρίδια για να χρησιμοποιηθούν ξανά να μην μπορούν να προμηθευτούν τα βιβλία της επόμενης χρονιάς. Στόχος, πάντως, είναι η “αποφυγή σπατάλης”, να εκτυπώνεται δηλαδή ο ακριβής αριθμός εγχειριδίων ώστε να μην παρατηρείται το σύνηθες φαινόμενο να παραμένουν τα βιβλία στις αποθήκες του υπουργείου Παιδείας.
Ήδη, μάλιστα, έχει δοθεί εντολή σε δασκάλους και διευθυντές σχολείων να λύνονται οι ασκήσεις στα τετράδια και όχι πάνω στα βιβλία, προκειμένου να διατηρούνται τα εγχειρίδια σε όσο το δυνατόν καλύτερη κατάσταση για να τα παραλαμβάνουν οι μαθητές της επόμενης χρονιάς.
Με αυτόν τον τρόπο – εξηγούν στελέχη του υπουργείου – γίνεται προσπάθεια να απαλλαγούν οι μαθητές από τη νοοτροπία της “κακομεταχείρισης” των εγχειριδίων και να αποκτήσουν μια νέα, που σχετίζεται με την παράδοση των βιβλίων στο τέλος της χρονιάς σε καλή κατάσταση.
Την ίδια ώρα το υπουργείο προσανατολίζεται στο να υπόκεινται τα βιβλία ειδική επεξεργασία και να προστίθεται σε αυτά ένα είδος μεμβράνης, που θα προστατεύει τα εγχειρίδια από σημειώσεις και μουντζούρες.
Πηγή: olympia.gr